2016年5月17日火曜日

So honored to be invited to wonderful beer event of @thunderroadbrewing at @robotbar yesterday. We tasted " Saison Japon" which was made of Japanese traditional ingredients such as Yuzu, Kombu, Shiso and Ume. I can't drink alcohol much but it was super yummy. I couldn't stop finishing one glass! Today I got hungover😭 anyway, the outfit I wore yesterday just wanted dress up because I don't have much opportunity to "dress up" . Silk semi formal black kids mono and Fukuro obi. photo taken by : @rinasmilephotography 昨日は素晴らしいビールのイベントにお招きいただいて、あまりの美味しさに飲めない私がグラスを空にしてしまいまして、本日二日酔い気味でございました。 Thunder Road Brewing Company さんのSaison Japon 日本の昔ながらの紫蘇、昆布、梅、柚子が入ったかなり限定のビール、早く行かないと無くなっちゃうみたいですよRobot Barへ急げ! ちなみにに昨日の着物。この国に住んでから、パーティと言ったら、子供の誕生日会くらいな物で、なかなかめかしこんで出かける機会が無いので、たまにはめかしこんで出かけたいのです!というわけで、タレもんに袋帯!帯締めはやっぱりどこかに赤入れたい人なので赤! #昼間用事から帰ってきて30分以内でお留守番の家族のために晩御飯の餃子焼いてメイクして着付け全て完了して子供たちの学校お迎えに行けた私ってすごいと思った


via Instagram http://ift.tt/1TV3tIH

0 件のコメント:

コメントを投稿