2018年2月25日日曜日

Thanks for coming to our shop in Japanese Summer Festival. I felt sorry to all my friends who came to our shop because I was stuck inside and couldn't get out. But really enjoyed nice Maturi atmosphere ! Hope u all enjoy the kimonos you got today! 本日はたくさんの方々がお店に来てくれて嬉しかったです。しかしながら店の一番奥で閉じ込められててなかなかみなさん全員とご挨拶できなったのが本当に申し訳無い・・。 本当に大変だったけど楽しい日でした! 手伝ってくれた @tomoco.watanabe さん、 @hatsuwat さんありがとうございます😊 そして昨日から子供達を見ていてくれた @kanaark ありがとー!💕💕みんなの協力なしでは何も出来ませんでした。みなさんに支えられてとてもいい日になりました。お疲れ様❤️❤️ Photo @yasuuuuuuuuuuuu


0 件のコメント:

コメントを投稿